Izvērstā meklēšana
LV.LV sākumlapa
     Par izdevēju Kontakti Grāmatas Arhīva sākumlapa
Iepriekšējais numurs
Visi raksti
    Aktuāli
    Biznesa kāpnes
    Likumu ABC
    Finanšu plūsma
    Inovācijas lietas
    Eiropas nauda
    Seko līdzi
    Jautājums. Atbilde
    Ziņas īsumā
    Biznesa vide
    Uzņēmuma vadība
    Praktiski padomi
    Nodokļi
    Reklāma
Ideju banka
Arhīvs
Žurnālā
Nr.27 (134) 2008. gada 2. jūlijs
            

  Ziņas īsumā | Latvijā un pasaulē

Piešķir finansējumu māmiņām biznesa uzsākšanai


Mudinot topošās un jau esošās māmiņas īstenot idejas par sava biznesa uzsākšanu, SEB banka sadarbībā ar TV3 raidījumu un vecāku apvienību "Māmiņu klubs" kopīgi organizēja konkursu "Aktīvās māmiņas". Konkursā ar savām idejām piedalījās māmiņas no visas Latvijas, daloties pieredzē un stāstot par lietām, kas palīdzēja īstenot biznesa idejas, grūtībām un šķēršļiem, ar ko nācās saskarties ideju īstenošanas procesā, un arī par sasniegtajiem rezultātiem.

Nepilna pusgada laikā konkursam savas biznesa idejas un to, kā mazulis veicinājis to attīstību, iesūtījušas vairāk nekā 30 māmiņas. Bērna gaidīšanas un pirmā dzīves gada laikā māmiņas, saskaroties ar dažādām dzīves situācijām, ir apzinājušas dažādas problēmas, kuras nepieciešams risināt. Starp iesūtītajām biznesa idejām dominē bērnu pieskatīšanas un attīstības centri, bērnu apģērbu šūšanas uzņēmumi, ekoprodukcijas un interneta veikali.

SEB bankas eksperti kopā ar "Māmiņu klubu" izvērtējuši idejas un sešām māmiņām tika piešķirts finansiāls atbalsts biznesa idejas tālākai izstrādei un nodrošināts bankas eksperts, kas konsultēs māmiņas idejas realizēšanā. SEB bankas vecākā viceprezidente Šarlote Hagberga norāda: "Kurš gan ir teicis, ka tad, ja ģimenē aug mazulis, māmiņai jāatsakās no savām radošajām idejām un karjeras? Bieži tieši bērniņa dzimšana motivē sievieti sākt kaut ko jaunu un neierastu."

 

 


 
Par izdevēju / Kontakti / Grāmatas

© VSIA "Latvijas Vēstnesis" / info@lv.lv
žogspiepūšamās atrakcijas