Izvērstā meklēšana
LV.LV sākumlapa
     Par izdevēju Kontakti Grāmatas Arhīva sākumlapa
Iepriekšējais numurs  
Visi raksti
    Aktuāli
    Biznesa kāpnes
    Likumu ABC
    Finanšu plūsma
    Inovācijas lietas
    Eiropas nauda
    Seko līdzi
    Jautājums. Atbilde
    Ziņas īsumā
    Biznesa vide
    Uzņēmuma vadība
    Praktiski padomi
    Nodokļi
    Reklāma
Ideju banka
Arhīvs
Žurnālā
Nr.36 (143) 2008. gada 3. septembris

 Likumu ABC
Nodokļu nauda labdarībai jātērē godprātīgi

Sabiedriskā labuma organizāciju likumā jaunumi gandrīz visos pantos

Sabiedriskā labuma organizāciju likumā 2008.gada 13.augustā stājās spēkā apjomīgi grozījumi, kas paredz ziedojumu izlietošanas lietderīguma stingrāku uzraudzību, konkretizē ierobežojumus starpniecībai un komercijai, precizē tiesiskos risinājumus sabiedriskā labuma organizāciju (SLO) statusa atņemšanas, atjaunošanas un citos gadījumos. Būtiski ir tas, ka samazināts Finanšu ministrijā (FM) iesniedzamo dokumentu skaits, lai nevalstiskās organizācijas saņemtu SLO statusu, jo daudzus dokumentus statusa piešķīrēji var iegūt paši – gan par ziedojuma saņēmējiem, gan par uzņēmējiem un fiziskajām personām, kuras par ziedotajām summās saskaņā ar nodokļu likumiem var saņemt ievērojamas atlaides. Saskaņā ar FM informāciju nodokļu maksātājiem par ziedojumiem piemēroto atlaižu summa ik gadu ir desmitiem miljonu latu, un tā ar katru gadu pieaug (sk. uzziņu). >>>
 Aktuāli
Par komerciāliem pētījumiem augstskolā

Tehnoloģiju pārnese uz komercijas takas

Lai savestu kopā zinātniekus un ražotājus, arī Latvijā, vadoties pēc ārvalstu pieredzes, radās ideja par tehnoloģiju pārneses kontaktpunktu izveidi lielākajās valsts augstskolās. Valsts budžeta grozījumos tehnoloģiju pārneses veicināšanai 2005.gadā valsts budžetā tika paredzēts finansējums 588 tūkst. latu apjomā. Piemēram, Latvijas Universitātes (LU) tehnoloģiju pārneses kontaktpunkta radīšanai tika piešķirts 253,9 tūkst. latu finansējums. >>>
   Praktiski padomi
Atstāt labu iespaidu un kontaktus

Vizītkarte – maza dāvana un cieņas apliecinājums

Biznesā, tāpat kā jebkurās attiecībās, liela nozīme ir pirmajam iespaidam. Nereti tas veidojas, apmainoties ar vizītkartēm. Lai gan tas šķiet neticami, bet nelielā 6 x 9 cm kartīte var daudz ko liecināt par tās devēju, kā arī pārstāvēto uzņēmumu. Par to, kādai jāizskatās ideālai vizītkartei un kā pārvarēt mulsinošākās situācijas tās pasniegšanā un glabāšanā, stāsta SIA "NORDIC Training International" apmācību vadītāja un biznesa etiķetes eksperte IEVA GRĀVĪTE. >>>
Aktuāli
Latvijai – 90
Valsts finanšu darbu caurlūkojot

Biznesa vide
Uz inovāciju un investīciju pamata
Studentu un biznesa pilsēta – Jelgava

Biznesa kāpnes
Ieviešot pārmaiņas tirdzniecībā
Mājīgu  lietu  bizness – no  zīmuļa  līdz  mēbelēm

Likumu ABC
Izeja no bezizejas
Fiziskās personas maksātnespējas process

Likumu skaidrojot
Par grozījumiem Muitas likumā

Biznesa vide
Par teritoriālo attīstību domājot
Teritoriālās vienības arī ir mārketinga cīņu lauki

Uzņēmuma vadība
Komersanta ceļš uz ārvalstu tirgiem
Tuvā un neapgūtā Polija

Ziņas īsumā
Latvijā un pasaulē
Valsts un finanšu sistēmas nedalāmība iesvētīta karogā

Būvuzņēmums "LEC" atgādina par kritisko situāciju sakaru būvju nozarē

Čiekurkalna tirgus pēc rekonstrukcijas būs atvērtāks zemniekiem

Likums jau šomēnes liek informēt VID par darījumiem

Nākamgad IIN paziņojumu veidlapu mazāk, bet apjomīgākas

"Riga Food": biznesam, zināšanām un izklaidei

Seko līdzi
Lasi, pārbaudi, atceries
Dokumentu projekti

Iespēja pieteikties finansējumam

Atvērs programmu "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju ieviešanai ražošanā"

Jauni dokumenti

Sludinājumu apkopojums

"Komersanta Vēstnesis" arhīvs
Nedēļas žurnāls "Komersanta Vēstnesis" maziem un vidējiem uzņēmējiem iznāca no 2005. gada novembra līdz 2008. gada nogalei (izdevējs: VSIA "Latvijas Vēstnesis"). Kopumā ceļu pie lasītājiem mērojuši 159 specializētā žurnāla numuri, kuru saturu raksturo "Komersanta Vēstneša" moto: "Idejas. Padomi. Pieredze."

Mērķauditorija: mazo un vidējo uzņēmumu īpašnieki un speciālisti, pašnodarbinātie, uzņēmējdarbības uzsācēji un citas komercdarbībā ieinteresētās personas, īpaši reģionos.

Šeit brīvi pieejams pilnīgs "Komersanta Vēstneša" visu laidienu arhīvs. Rakstus var atrast, izmantojot sev ērtāko veidu:
  • izmantot "Meklēt" vai "Izvērsto meklēšanu"
  • atlasīt žurnāla laidienus pa gadiem (skat. hronoloģisko piedāvājumu zem meklētāja);
  • atlasīt tematiskos rakstus pēc rubrikām (skat. izvēlni "VISI RAKSTI" 1. slejā);
  • izmantot "Arhīvu" (skat. kalendāru);
  • pārskatīt katra numura saturu, izmantojot pogu "Iepriekšējais numurs" (skat. zem žurnāla vāka 1. slejā)
 
Par izdevēju / Kontakti / Grāmatas

© VSIA "Latvijas Vēstnesis" / info@lv.lv
žogspiepūšamās atrakcijas