Žurnālā |
Nr.41 (148) 2008. gada 8. oktobris
Aktuāli Kā top likums
Smagais publiskās un privātās partnerības akmens
Ja pie mums reāli darbotos publiskā un privātā partnerība, iespējams, daudz vairāk jauno vecāku varētu pilnvērtīgi strādāt, jo viņu mazuļiem būtu vieta jaunā bērnudārzā. Mums būtu vairāk tikko uzbūvētu vai kapitāli izremontētu izglītības un medicīnas iestāžu, nebūtu tik daudz gandrīz neizbraucamu pašvaldību ceļu, būtu modernizētas mazpilsētu un ciematu apkures sistēmas un varbūt priecētu vēl daudz kas cits. >>>
|
Uzņēmuma vadība Kā pārvarēt grūtos laikus
Krīzes plusi. Tā piespiež domāt, darīt un mainīties
Krīze. Neapšaubāmi viens no šobrīd populārākajiem vārdiem. Kā tā ietekmēs atsevišķus uzņēmumus un uzņēmējdarbību kopumā? Vai tā bija iepriekš paredzama un prognozējama? Gan visas valsts mērogā, gan atsevišķu uzņēmumu sienās? Un, beigu beigās, kur meklējama izeja? Kaut arī SIA "Metāla alianse" valdes priekšsēdētājs GATIS BUILIS, tāpat kā daudzi uzņēmēji valstī, notiekošos makroekonomiskos procesus ietekmēt nevar, viņam ir savs, brīžam netradicionāls skatījums uz tiem un arī plāns, kā saglabāt savu uzņēmumu par spīti krīzei, kas jo īpaši var skart tādu riska nozari kā celtniecība. >>>
|
|
Inovācijas lietas Palīdzot idejas virzīt biznesā
Tramplīna pasākumi – uzņēmumu izaugsmei
Biedrības "Connect" uzdevums ir savienot uzņēmēja, zinātnieka un investora idejas, iespējas un intereses, lai veicinātu jaunu, tehnoloģiski orientētu, zināšanās balstītu uzņēmumu veidošanu un attīstību. Tā var būt arī vienkārša tehnoloģija, kāds jauns serviss vai pakalpojums.
Lai palīdzētu jauniem un inovatīviem uzņēmumiem, kuri atrodas attīstības sākumposmā, "Connect Latvija" rīko tā dēvētos tramplīna pasākumus (Springboard). >>>
|
|
"Komersanta Vēstnesis" arhīvs |
Nedēļas žurnāls "Komersanta Vēstnesis" maziem un vidējiem uzņēmējiem iznāca no 2005. gada novembra līdz 2008. gada nogalei (izdevējs: VSIA "Latvijas Vēstnesis"). Kopumā ceļu pie lasītājiem mērojuši 159 specializētā žurnāla numuri, kuru saturu raksturo "Komersanta Vēstneša" moto: "Idejas. Padomi. Pieredze."
Mērķauditorija: mazo un vidējo uzņēmumu īpašnieki un speciālisti, pašnodarbinātie, uzņēmējdarbības uzsācēji un citas komercdarbībā ieinteresētās personas, īpaši reģionos.
Šeit brīvi pieejams pilnīgs "Komersanta Vēstneša" visu laidienu arhīvs. Rakstus var atrast, izmantojot sev ērtāko veidu:
- izmantot "Meklēt" vai "Izvērsto meklēšanu"
- atlasīt žurnāla laidienus pa gadiem (skat. hronoloģisko piedāvājumu zem meklētāja);
- atlasīt tematiskos rakstus pēc rubrikām (skat. izvēlni "VISI RAKSTI" 1. slejā);
- izmantot "Arhīvu" (skat. kalendāru);
- pārskatīt katra numura saturu, izmantojot pogu "Iepriekšējais numurs" (skat. zem žurnāla vāka 1. slejā)
|
|