Izvērstā meklēšana
LV.LV sākumlapa
     Par izdevēju Kontakti Grāmatas Arhīva sākumlapa
Iepriekšējais numurs
Visi raksti
    Aktuāli
    Biznesa kāpnes
    Likumu ABC
    Finanšu plūsma
    Inovācijas lietas
    Eiropas nauda
    Seko līdzi
    Jautājums. Atbilde
    Ziņas īsumā
    Biznesa vide
      Uzņēmuma vadība
    Praktiski padomi
    Nodokļi
    Reklāma
Ideju banka
Arhīvs
Žurnālā
Nr.31(87) 2007. gada 1. augusts
            

Korporatīvie pasākumi - uzņēmuma ieguvums vai naudas izšķiešana?

 

Ja vien neesi tuvos draugos ar kolēģiem vai padotajiem, vienīgais veids, kā viņus ieraudzīt šortos un pludmales čībās vai kopā saskandināt vīna glāzi, ir uzņēmuma korporatīvie pasākumi - sporta spēles, balles, pirtis u.c.

Vasarā tik populārās sporta spēles ir tikai viens no veidiem, kā zinošs uzņēmuma vadītājs neuzkrītoši var saliedēt komandu, atjaunot tās radošo potenciālu vai risināt citas problēmas. Uzsvars šajā gadījumā ir uz vārdu "zinošs". Neplānojot korporatīvā pasākuma norisi, rezultāts var nesniegt cerēto un var rasties priekšstats, ka tādi kopīgi pasākumi laika un naudas izšķiešana vien ir.

Kā kopīgie pasākumi var nest labumu visam uzņēmumam un kā tos veiksmīgi saplānot, skaidro personālatlases firmas "I-work Latvija" valdes locekle Ilze Boitmane un personāla atlases, apmācību un konsultāciju uzņēmuma "Eiro Personāls" korporatīvo klientu vadītāja Nora Kalēja.

 

 



 
Par izdevēju / Kontakti / Grāmatas

© VSIA "Latvijas Vēstnesis" / info@lv.lv
žogspiepūšamās atrakcijas